Salut ! [Contul meu]      

       

       CLIENT EXISTENT








Comanda online


Calculator tarif
Prin serviciul My AWB, fiecare client detine controlul propriilor expeditii.

Ce inseamna, de fapt, My AWB?

Serviciul ofera clientilor metode de transmiterea datelor privind expeditiile prin NEMO, via Internet prin urmatoarele metode:

  • Macheta personalizata (Data Entry) unde clientul isi poate introduce datele privind expedierile.
    Datele astfel transmise se stocheaza direct in baza de date NEMO.
    In urma introducerii datelor pentru fiecare expeditie, clientul poate lista din aplicatia NEMO, eticheta expeditiei ce contine datele postale ale expeditorului si ale destinatarului, precum si codul de bare de identificare si urmarire a expeditiei.
    Clientii care au o lista de destinatari permanenti, o pot transmite spre a fi importata, urmand ca apoi sa-si selecteze destinatarul dupa nume, fara a mai completa date privind adresa, persoana de contact, numar de telefon etc. (autocomplete)
    Totodata, destinatarii noi introdusi sunt pastrati la partida clientului, acestia putand fi deasemenea invocati ulterior dupa nume. (autocomplete)
    Informatiile despre destinatarii stocati in lista clientului din baza de date NEMO pot fi oricand actualizate de catre client.

  • Transmiterea datelor prin "Upload" a unui fisier tip "XML" cu o structura predefinita, in acord cu posibilitatile/solicitarile clientului.
    Aceasta metoda este utila clientilor cu volum mare de expeditii zilnice, care pot exporta din sistemul informatic propriu un fisier formatat tip "XML", care contine informatii despre expeditiile zilnice.
    Clientul poate transmite intr-o zi, prin aceasta metoda unul sau sau mai multe fisiere "XML".

In ambele cazuri, clientul poate obtine un borderou al expeditiilor introduse/transmise, ce poate fi listat spre a fi semnat de catre agentul NEMO, iar un alt exemplar sa fie inmanat agentului NEMO, ca document de insotire, pana la primul hub NEMO.

Pentru a folosi una dintre metodele mentionate, clientii obtin gratuit cont de utilizator, pentru unul sau mai multi operatori.

Expeditiile astfel transmise pot fi urmarite pe orice perioada, avand posibilitatea de a vizualiza imaginea scanata a documentului de insotire cu datele primitorului, sau dupa caz, cu mentiunile agentului NEMO (pentru cele returnate / refuzate / relocate ).

Clientii care doresc sa-si actualizeze propriul sistem informatic cu date privind expeditiile prin NEMO, pot solicita rapoarte personalizate in format "csv" sau "xml".

La cerere, NEMO poate furniza gratuit fisierele tip imagine a documentelor de insotire scanate, pe suport magnetic.


De ce sa folosesc serviciul My AWB?

Transmiterea datelor privind expeditiile de catre client direct in baza de date NEMO prezinta urmatoarele avantaje:

  • o mai mare acuratete a informatiilor;
  • transmiterea tuturor datelor despre destinatar, fapt adesea ignorat in completarea borderourilor de catre gestionarul expeditorului;
  • scrierea datelor pe borderou sau formularul NEMO pretiparit, apoi introducerea acestor date in sistem de catre operatorii NEMO, dubleaza posibilitatea aparitiei erorilor.
  • expeditiile transmise direct de catre client in baza de date NEMO pleaca mai repede catre destinatii, informatiile existand deja la NEMO la momentul introducerii lor de catre expeditor;
  • existenta informatiilor privind volumul expeditiilor, inainte ca acestea sa ajunga la sediul NEMO, ofera compartimentului de logistica posibilitatea de a configura mai judicios componenta flotei, astfel incat expeditiile sa fie optim repartizate pe masini, in conditii de deplina siguranta si integritate.